perjantai 22. maaliskuuta 2013

Elämää ei sen enempää

En ole pääsyt kirjoitamaan blogia tämän kuukauden aikana kunnolla kun en omista tietokonetta. Olen  kyllä tehnyt paljon eri cosseja viime aikoinna ja Frostistakin olisi paljon kerrottavaa ja paljon cosplay shooteja pidetty. Cossi suunitelmatkin on mennyt uusiksi kiitos töiden takia. Eli en ole tulossa desuconiin kun olen kuopiossa kuvaamassa Asian X-SM kisoja. Tämä asia kyllä suututtaa kamalan paljon koska aatelin mennä kilpailemaan Lineage puvulla mutta en pääsytkään ja miten paljon rahaa meni itse pukuun. Vaihdoin kisaconin Animeconiin koska yöpyminen on helpoa siellä, kiitoksia ihanille kavereille jotka asuvat siellä! Olen tämän kuukauden ja viime kuukauden ollut tekemässä lyhyt elokuavaa ja saanut sen tehtyä. Ainakin ohjaaja osuuden olen suorittanut. Kuvia en voi laittaa. Harmi. Päätin animeconiin tehdä Black Rock shooter pelistä yhden ihanan hahmon puvun~ ja olen väkerrellyt "luoti lootia" noin 6 kpl. Ja kesken on.


Tänään lähden Tampereelle ja huomenna kuplii~ siellä hyppelen iloisesti puolituisena Peregrin  tookina (valitettavasti hiukseni on hivenen liian tummat) ja tein oharit SPN ryhmälle vain hobbitti cossin takia.

Mutta hengissä ollaan! Lääkärissä pitäs vierailla taas ja saan koiran pennun!!!!!!! Ja sen nimi on Poju... Ja se on söpö! Söpö! siis söpö! Kolmas koira. Ja ensi viikolla on myös vuosi päivät kullan kanssa~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti