tiistai 7. tammikuuta 2014

2014 jo?& yukissa nähdään!

Woow! Aika menee nopeasti? Ja tänä vuonna on luvassa paljon tapahtumaa ja ehkä myös juhlimista elämästä tai sitten ei. Tammikuu on kiireinen pitäissi tehdä dokumenttin käsikirjoitus, editoida tilaustyö, tehdä kaksi radio dokumentia. Ja sitten on jo 25 päivä joilloin matka itävaltaan alkaa. Tulen vasta helmikuussa takas ja samana päivänä pitää alkaa muuto puuhiin. Eipä kerkeä paljoa tehdä, mutta Yukicon tulee! On jo ensiviikolla! Cossit valmiit paitsi Sunnuntain puvun peruukia ei ole viellä tullut, joka huolestuttaa mutta meni sinne vain se 6€ eli kebabi rahat.

Hauskinta on se että tajusin olevani jo nyt jo työssä oppimassa, kuulemma itävalla dokumentti projektin alkusuunitelu kuuluu siihen ja laskin että olen noin 11vk työssäoppimassa joka meinaa että olen 3vk ylimääräistä? No ei sa pahaksi ole. Ahkera taidan olla...

Mutta!

Olen ollut kamalan innoisani yukiconista ja innostus vaan kasvaa päivä päivältä myös coni tressiäkin on ilmassa. Yöllä herään outoihin painajaisiin jossa matkalaukuni jää juna-asemalle ja huomaan sen vasta coni paikalla. Toivottavasti niin ei kummiskaan käy. Mutta jos nääte tai jotain tulkaa moikaamaan.

Mutta perinteinen cossi kuva spämmi millä miut sitten pongaate!


Star Wars/ SnK au, cosseissa. Minä Eren ja Kero Levi.

Sunnuntaina sitten minut joko pongaa riipuu tuleeko tukka~



Eipä mitään kummalista ole tapahtunut cosplayn ohessa. Seuraava projekti on AC ezio ja ennen sitä rahan säästäminen kun Yukiconiin menee taas kipeän paljon rahaa kun en saa kyytiä keltään kun kukaan ei ole menossa helsinkiin päin.

Mutta SnK cossia olen taas vähän muokaillut ja parannelut uudet jalka lenkit ja lenkin kujat.. Että 3Dmg pysyy nätisti paikoillaan. Aluksi olin ottamassa Yukiin mukaan 3dmgearit mutta liian paljon tavaraa mukana ei taida onnistua sellainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti