torstai 12. syyskuuta 2013

Viimehetken tekoja.

Jep, tänään lähden jo kohti Traconia ja mitä sen ihanenpaa että cossi kesken tai oikeastaan Cossit!
Mutta maanataina sain ommeltua kiireen vilkaan Ymir/Jeanin takin 4 tunnissa ja lopputuloksesta olen iloinen. Vaikka merkit puutuu ja napit, mutta ne on valitettavasti Tampereella! Pieni aloitus kuvia tekemis sessiosta..

Piti käyttää kaava lehteä apuna, mutta loppujen lopuksi en noudattanut alkuperäistä kaavaa ollenkaan eli muokasin koko kaavan ihan itse. Huom, sateenkaari teippiä! Ei ollut muuta niin käytin sitä sitten.

Kirpari löytö! 2m vuorikangasta vain 0,80€!! Ei paha ei.

Takkin kaulus onneltuna kasaan ja alkuperäisestä kaavasta jouduin lyhentämään takkia 10cm, oli pelottavaa lyhentää se oikea pituiseksi..

Takki valmis vaille nappeja ja hihamerkejä. 
Älkää huomioiko WC:ttä, ei ollut muuta peiliä.. Olen peilitön persoona.
Vässäsin taka osat, kun Kero teki minulle metallista sivu palat? Ja jalka palat, olin silleen oh my god, ja katoin omia jotka olin tehnyt softiksesta *sad* ilmeellä koska ne ei oo matelliset vaan softista, mutta sitten varsinaiseen teen sitten metallista jeaniin.

Ja eilen pakkailin matkalaukkua cosseja ja huomasin että on taas omaisuus mukana. Monen pakkaamis yrityksen tulos oli ihan, hyvä ja kohta lähtö junaan kohti tamperetta oman kullan luokse.

christaan tuleva peruuki on tässä~ luonossa keltaisenpi, mutta kuvassa näyttää aika vaalealta mitä se ei ole.

Ja yksi aamu nauroin helvettin paljon kun oma koirani PoJu tuli aamulla vastaan minua herkutikku suussa noin, ja se kantaa aina sitä noin nykyisin! Näytäissi siltä että pojulla ois sikari suussa.

Mutta tänään tekee Harmesia.. Urakalla ja haastavin asia koko cossissa ja peruukien leikkaus operaatiokin edessä ja proppin viimeistely. Pahinta Conilaulu soi päässä xC

Mutta iltabileittä odotelen innolla koska "what deos the fox say" tätä biisiä kuulee jo baareissä... Eei kiva.

Ja minäkö luulin ettei minulla tule coni tressiä.
Ja terkuja Pojulta~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti