keskiviikko 23. lokakuuta 2013

GoT ja Hobiteja

Elikäs pyhitän tämän bloggauksen ihan Cosplay kuville. Nimi kertoo kaiken. Laitan muutaman Traconissa otettuja GoT cossi kuvia. KIitoksia kuvista! Kiitää ja kumartaa!
Ja muutama LOTR kuva tämän vuoden Tampere Kupliista.. Vihdoin jotain kuvia oli tullut Anikiin. Mutta siis kuvia!


Catelyn Stark: Sanna Savolainen
Arya Stark: Krista Kokki
Sansa Stark: Kaisa Honkanen
Joffrey Baratheon: Minä (lol)





Tulevaisuudessa aijon toteuttaa uuden GoT cossin, mutta ehkä eri hahmo kun Joffrey ,vaikka haluaisinkin tehdä alku version Joffreystä eli sen punaisen nahka puvun.(nyt kuulosti niin väärälle! XD)

Ja nytten Lotr cossin kuvia. Anikista-. 

Frodo baggins : Rararin
Peregrin Took: Minä




Ja kuvat tuovat mieleen muistoja kylmyydestä mitä jouduttiin kokemaan shootin aikana, mutta hyvin selvittiin!

Ja oli kiva huomata että olin saanut kelalta vähän ylimääräistä rahaa joka paljastui sitten ihan omaksi sairaus tuki rahoiksi, eikö ollut mitään mystistä extra rahaa höh. Ensi päivitykseen laitan vähän SnK Marco/Jean ja Reiner/Bertholdt kuvia. Pidimme noin 9 tunnin cossi shootin joensuussa ja illalla joku ihana randomi ihminen tuli luokse ja sanoi että meillä oli hienot cossit. Sotilas puvut mutta randomeilla talvitakeilla xD eihän sitten muuta kun kiitokset.

Cosplay rintama alkaa mennä talvi levolle ja sama ilmiö ilmenee kaikilla cossaajilla. Ensivuodelle yksi coni on vain tullut pakoliseksi eli Cosvision Turussa, muuta ei ja myös Tampere kuplii ja Tracon. Frosti saataa jäädä kokonaan pois, koska olen työssä oppimassa tuontanto yhtiössä, lähemmin kerron minne pääsin ja jos pääsen sinne minne olen aina halunut niin viikonloppuisin on luvassa keika työttä. Mutta halkean onnesta jos pääsen! Koska luovuuden über unelmien kamera hörhön paratiisi rankojen työ aikojen kerma.. Jne, aaah! Olin kesällä 2 päivää vain harjoitelemassa heillä, mutta toivottvasti pääsen 8viikoksi.
Ja omg. Minä ilman mitään meikiä, jota en käytä enää. 


Ja kuva kollaasi, ihqusta työ paidastani, jonka sain Taitaja 2013 kun olin töissä jne. Mutta yksi kuva studiolive päivästä kun rakennettiin äänituotannon ja esitekkien avulla paikaa kondikseen. Itse toimin ohjaajana/kameramiehenä ja suunitelin kuvaus suunitelmat ja tehtävät ja ohjeisti kameramiehiä ja vähän toista ohjaajaa mitenkä tekee missäkin kohdassa ja lisä ohjeitta. Jei! Se oli sellanen 13tunnin päivä. Ja 15.11 on deatline projektille. Toivon että bändi tykkää tuloksesta ja saavat sen omalle netti saitille ja youtube kanavalle.

Mutta lopputyöni kuvaus päivä selvisi ja Kuopioon käy tieni 5.11. Sain värvättyä apulaisen valoja laitamaan koska niin paljon tekemistä ja haastateluja pitää tehdä. Kyse on ihan ns. Virallisesta tutkimus videosta ja teen siitä loppu työn. Onhan minulla viellä Ässä taskussa jos kyseinen projekti ei onnistu. 
Sain tyttöystäväni huolestumaan kun sain kohtauksen josta selvittiin. Hell yaaaeeeh.

3 kommenttia:

  1. Pitää sopia treffi tuolle päivälle kun tulet kuopijoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :) pitää eka aika taulut selvitellä jne. Ja kun ei ole tietoa mitenkä pitkään kuvatessa kestää esim. Liikaa kaikes.

      Poista
    2. Juuh, no mulla on muutenkin 4 asti koulua, mut katellaa lähempänä

      Poista