lauantai 2. marraskuuta 2013

SnK kuvia ja kuvien muokausta

Nyt on aika pyhittää tämä postaus Attack on titans manga/anime sarjalle ja sen fandomille, johonka olen täysin rakastunut. Kerta kaikiaan hahmot! Siis hahmot! ketään ei voi siis vihata ja olen yllättynyt että moni koulu kaverikin on nykysin SnK fani etten ole yksin! ja noloa ku ne sanoo SnK cossejani hienoksi..vaika ne ei ole. Vois olla parempikin, mutta siihen en kykene, mitenkään. Ja olen koitanut olla avoin cosplayn suhteen mutta nolottaa ja  Yksi syys miks poistin DeviantArtin on se että olen hyvin ujo nykyisin harrastukseni suhteen! Vieläkin! ja koitan olla avoin sen suhteen mutta kun loppujen loppuksi cosplay on hyvin hieno harrastus eikä siinä ole mitään hävettävää.

Mutta nyt muutamiin onnistuneihin yksilö kuviin, joitakin en ole jaksanut edes muokata viellä. I don't care ja joitakin olen hyvinkin paljonkin muokannut, koska latasin väritys ohjelman. Väritin aluksi muiten fanArteja jne. Kunnes siiryin valokuviin. Sävyjä pitää laittaa paljon ja katsoa jotain oikeitta kuvia. Vaikeaa, muttei niin vaikeaa mitä luulin. Teen erillisen postauksen sitten Reiner ja Bertholdtin shootista kun se on jo aivan eri tarina kun tämä, vaika oli samana päivänä noin 9 tunnin shootaamisessa..

Kuvaaja: Linda Turunen
kuvaaja 2: Kero lahtinen ( inu-nana)
Marco : Kero (Inu-nana)
Jean : meeh

Suosikini kerta kaikiaan...

Epic...



Spotteja.. Hm-m tuima ilme kasvoilani..hyrr


Ja paras loppuun!!!!!! Joo ei tartee kysyä.. Mitä tapahtui.

Mutta Twitteriin olen päivittänyt kohtuun paljon kuvia shootista enemmän kollaaseja ja jotain WiP kuvia.
Mutta nyt muutama verinen pläjäys tähän. Jonka takia sain ns. Paniiki kohtauksen mansikka hillosta (kyllä, en syö marjoja taika hilloa, vihaan niitä yli kaiken. Oikeastaan pelkään niitä?))



Maskeerausta? Ei vain väritämistä piirto ohjelmalla!


Kuten kuvassata huomaate ettei minulla ollutkun mansikka hillossa kädet ja ilmeeni oli kahuisani kun se mansikka kastikke oli helvettin ahistavaa ja limasta/paukusta jne. Kärsin jonkinlaisesta marja fobiasta. Tälläseen lopputulokseen päädyttiin.




Jos varmaan ihmetelette miksi Marco on ns, hengissä kuvissa, syys on siihen että haluuttiin tehdä shooti siitä että Jean pelastaakin Marcon kuolemalta, mutta marco menettaa kätenssä ja silmänssä.



Ja nyt Jean anelee jumalalta apua Marcon pelastamiseksi, tulee mieleen suomalainen Kalevala maalaus se tuonelan joki? Vai mikä missä sen yks mutsi nouki poikanssa vedestä. Värittäminen minun käsi alaa..

 

Moi! Oon kana! Pot pot.. Kero vaan söpöillee mun takin kanssa, olin herras mies ja annoin my Ladylle mun takin.
.
Mutta hyviä uutisia! Sain Top paikan mun unelma työpaikaani kun sain vastauksen hyppin ja kiljuin ja melkein itkin koska olen ollut hyvin epä onninen viimeiset 6 vuotta. Lyhyt dokumentti valmis ja julkaisen sen sitten täällä kun laitan youtubeen sen ::3

Happy halloween~ toivottaa mädäntynyt luu mursu.


Mursu kuitaa ja kiitää. 

2 kommenttia:

  1. Wow, vaikuttavia kuvia! Tykkään erityisesti noista viimeisistä missä on nuo veri-effektit. :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos~ vaika blogi väänti kuvat vähän miten se tekee hänärille kuville. ^^'

    VastaaPoista